دارندگان Splatoon 2 مشترک نینتندو سوییچ آنلاین بهمراه بسته الحاقی می توانند Octo Expansion را به صورت رایگان بازی کنند

دارندگان Splatoon 2 مشترک نینتندو سوییچ آنلاین بهمراه بسته الحاقی می توانند Octo Expansion را به صورت رایگان بازی کنند

نینتندو سرانجام از تاریخ دقیق انتشار بازی Splatoon 3 رونمایی کرد و با توجه به اینکه تیراندازی آن تنها در چند ماه آینده منتشر می‌شود، طرفداران سریال باید منتظر زمان زیادی باشند. اگر مشتاق Splatoon هستید و هنوز تمام پیشنهادات قبلی آن را انجام نداده اید، به زودی شانس بسیار خوبی برای انجام آن خواهید داشت.

 

نینتندو اعلام کرده است که در آماده سازی انتشار قریب الوقوع Splatoon 3، DLC Splatoon 2: Octo Expansion را ارائه می دهد. اگر مشترک Nintendo Switch Online + Expansion Pack هستید و مالک بازی پایه هستید، می‌توانید این نسخه را به صورت رایگان دانلود کنید. سطح گران‌تر سرویس اشتراک نینتندو همچنین دسترسی رایگان به برنامه‌های افزودنی منتشر شده برای Animal Crossing: New Horizons و Mario Kart 8 Deluxe را ارائه می‌دهد.

 

در ضمن Splatoon 3 هم خیلی دور نیست. این به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در 9 سپتامبر راه اندازی می شود، بنابراین منتظر جزئیات بیشتر در مورد آن در پیش از انتشار باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو دارندگان Splatoon 2 مشترک نینتندو سوییچ آنلاین بهمراه بسته الحاقی می توانند Octo Expansion را به صورت رایگان بازی کنند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a7c7

خبرنامه بازی ها

گالری